مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 07:502022-01-19سياسي

همکاری تهران و بانکوک در حوزه شهری/ از موتور برقی تا احداث باغ دوستی


شهردار تهران و سفیر تایلند در ایران در جلسه ای با یکدیگر در زمینه مسائل و موضوعات شهری از جمله طرح موتور برقی گفتگو و تبادل نظر کردند.

- ، علیرضا زاکانی با وراووت پونگ پراپاپانت سفیر کشور تایلند در ایران دیدار و پیرامون مسائل و موضوعات شهری از جمله طرح موتور برقی در تهران گفت گو و تبادل نظر کردند.

شهردار تهران در ابتدای این جلسه گفت: در کلان حرکتی که انقلاب اسلامی در 42 سال پیش آغاز کرد، توجه به همه کشورها و ملت های دوست به عنوان اصلی ویژه و مهم قلمداد شد و از جهت اینکه کشور تایلند کشوری موفق در شرق آسیا است برای ما موضوعیت دارد تا بتوانیم تعاملات خود را با این کشور بالا ببریم و پیوستگی ویژه و بیشتری با بانکوک داشته باشیم تا شرایطی فراهم شود که از تجارب و ظرفیت ها هر دو ملت را منتفع کنیم.

وی با بیان اینکه بسیار خوشحالیم در خدمت سفیر تایلند که نماینده مردم این کشور است، هستیم، بیان کرد: امروز روز هوای پاک است و تهران نیز با توجه به اقتضائات و شرایطش نیاز به برقی سازی وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت ها دارد که می توانیم در این زمینه اشتراک کاری داشته باشیم.

زاکانی بیان کرد: زمینه های دیگر همکاری نیز وجود دارد که با پیوستگی بین تهران و بانکوک و عقد خواهرخواندگی می توان از این ظرفیت ها و پیوستگی ها نیز استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری تهران و بانکوک در حوزه شهری/ از موتور برقی تا احداث باغ دوستی

همکاری تهران و بانکوک در حوزه شهری/ از موتور برقی تا احداث باغ دوستی