مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 06:552022-01-19فرهنگي

13 هزار نفر متقاضی بازی در «نگهبان شب»/ میرکریمی دنبال حاشیه نیست


محمدصادق میرکریمی مدیر تولید فیلم سینمایی «نگهبان شب» بیان کرد که در فراخوان بازیگری این فیلم بالای 13 هزار نفر ثبت نام کردند که ظرفیت سایت پر شد، - محمدصادق میرکریمی مدیر تولید فیلم سینمایی نگهبان شب بیان کرد که در فراخوان بازیگری این فیلم بالای 13 هزار نفر ثبت نام کردند که ظرفیت سایت پر شد، به طوری که ما مجبور شدیم سایت را ببندیم.

محمدصادق میرکریمی مجری طرح و مدیر تولید فیلم سینمایی نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی از آثار راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این فیلم گفت: رضا میرکریمی همواره سعی می کند در هر کاری دست به تجربه ای تازه در فرم و روایت بزند، حتی برخی اوقات فضای قصه را نسبت به تجربه های قبلی کاملاً تغییر می دهد.

در نگهبان شب نیز از این لحاظ شاهد یک تفاوت آشکار خواهیم بود.

البته جان مایه فیلم های این فیلمساز معمولاً یک نقطه اشتراک دارد؛ آن هم بحث خانواده است، که در این فیلم هم علی رغم همه تفاوت هایی که با کارهای قبلی دارد، این موضوع احساس می شود.

میرکریمی درباره اینکه آیا تکرار همکاری رضا میرکریمی با محمد داوودی در نگارش فیلمنامه نگهبان شب می تواند منجر به تکرار تجربه موفق قصر شیرین شود؟ هم توضیح داد: قصه این فیلم از ایده هایی بود که فیلمساز از سال های قبل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار نفر متقاضی بازی در «نگهبان شب»/ میرکریمی دنبال حاشیه نیست

13 هزار نفر متقاضی بازی در «نگهبان شب»/ میرکریمی دنبال حاشیه نیست