مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 00:102022-01-18حوادث

جولان ارابه های مرگ در تصادف بهبهان/ مقصر شماره گذاری خودروهای ناایمن کیست؟


تصادف زنجیره ای 59 خودرو در بهبهان که به جانباختن 5نفر و مصدومیت 41نفر منجر شد جدای از ناگوار بودن حادثه، پرده از ناایمن بودن خودروهای داخلی برداشت چراکه رییس پلیس راهور اعلام کرد که ایربگ هیچ کدام از خودروها در تصادف باز نشد! - گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری: خبر ناگوار بود؛ تصادف بیش از 50 دستگاه خودرو در محور بهبهان_ رامهرمز، روبروی روستای دودانگه بهبهان در استان خوزستان، در ساعت 7:50 صبح روز دوشنبه بیستم دی ماه.

 بنابر اعلام اورژانس در این حادثه یک زن و چهار مرد فوت کرده و 41 نفر مصدوم شدند ؛حادثه ای که بنابر اعلام اولیه پلیس راهور به علت وجود مه شدید در دو لاین مخالف جاده و عدم رعایت سرعت مطمئنه در شرایط مه آلود رخ داد؛ در یک لاین 50 خودرو و در لاین مقابل 9 خودرو با هم تصادف کردند که 5 خودرو در اثر شدت حادثه در آتش سوختند.

 ابتدا این تصادف در حد سایر تصادفات فقط با عنوان یک تصادف زنجیره ای در رسانه ها جای خود را باز کرد اما آنچه این حادثه را بیش از پیش مطرح کرد اظهارات سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا در ششمین مرحله از رزمایش توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور درست دو روز بعد از وقوع تصادف بود که از عدم ایمنی خودروها و باز نشدن ایربگ خودروها در این حادثه خبر داد؛ مطلبی که همچون بمبی در فضای رسانه ای و مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان ارابه های مرگ در تصادف بهبهان/ مقصر شماره گذاری خودروهای ناایمن کیست؟

جولان ارابه های مرگ در تصادف بهبهان/ مقصر شماره گذاری خودروهای ناایمن کیست؟