مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 21:052022-01-18سياسي

اخلاق شاه کلید موضوعات فرهنگی است


اخلاق شاه کلید موضوعات فرهنگی است و با جاری شدن آن در عمل می توانیم موج افکار عمومی را با خود همراه کنیم.

- خبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که بعد از ظهر سه شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استاندار قزوین اظهار کرد: فضای مجازی در عین حال که بر فرهنگ مؤثر است، ویترین فرهنگ نیز محسوب می شود.

استاندار قزوین ادامه داد: ما به عنوان دست اندر کاران دولت موضوعات فرهنگی را به سمت و سوی خواسته های خود هدایت می کنیم در حالی که در خصوص فرهنگ باید گفتمان سازی انجام شود و برنامه ریزیها بر اساس نیاز و باور عمومی انجام شود تا مقبول افکار عمومی هم باشد.

اعلایی بیان کرد: در حوزه سیاست گذاری برای فرهنگ عمومی اگر خیلی غایی نگر باشیم باید خیلی ها را از دایره مدنظرمان خارج کنیم ولی باید بستر عمومی را مد نظر قرار بدهیم.

وی عنوان کرد: شاه کلید موضوعات فرهنگی اخلاق است و اگر اخلاق به نحوی باشد که به جنس عمل نیز وارد شود می تواند مردمی شدن مسئولان در جامعه را تسهیل کند و همراهی عمومی به همراه بیاورد لذا نباید از این موضوع راحت بگذریم و مردم باید بدانند ما اخلاق مدار هستیم.

این مسئول با اشاره به برنامه تحول فضای مجازی استان قزوین ابراز کرد: اگر بنا بود مطالعه ملی هم انجام شود مسائل یافت شده مشترک بود، با گسترش فضای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق شاه کلید موضوعات فرهنگی است

اخلاق شاه کلید موضوعات فرهنگی است