مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:352022-01-18فناوري

صدور گواهی برای شرکت‏ های ارائه دهنده سرویس نسخه الکترونیک


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: برای شرکت‏ های نرم ‏افزاری که سرویس ‏های نسخه الکترونیک را پیاده‏ سازی می کنند، گواهی صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی رضایی با اشاره به اینکه هم اکنون برنامه نسخه الکترونیک در 29 استان‏ به طور کامل (بیش از 95 درصد نسخ) استقرار یافته و کلیه نسخ و اسناد تشخیصی درمانی به صورت الکترونیک مبادله می شود، بیان کرد: در مراحل اولیه و تا زمان آشنایی کامل پزشکان با فرایند نسخه‏ نویسی الکترونیک، کندی در تجویز نسخ، امری طبیعی است ولی با کسب مهارت و استفاده از قابلیت های برنامه این مشکل تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

در این راستا استفاده از نرم‏ افزارهای مورد تأیید، با قابلیت های متنوع، متناسب با نیاز و سلیقه کاربران می تواند کمک کننده باشد.

وی ادامه داد: اگرچه تأمین زیر ساخت لازم جهت دسترسی پایدار به بستر اینترنت و برق در حوزه عملکرد و وظایف این سازمان نیست، با این حال پیگیری های لازم از مبادی مربوطه انجام شده است.

جهت استحقاق‏ سنجی در مواقع اضطرار و قطعی مسیر نسخه‏ نویسی، کد دستوری #1666* برای دریافت وضعیت بی مه ای فرد، عملیاتی است.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در سامانه نسخه الکترونیک راهکارهایی برای صرفه جویی در زمان ویزیت بیماران پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور گواهی برای شرکت‏ های ارائه دهنده سرویس نسخه الکترونیک

صدور گواهی برای شرکت‏ های ارائه دهنده سرویس نسخه الکترونیک