مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:302022-01-18بين الملل

نماینده سازمان ملل به دنبال کمک گرفتن از تایلند برای جلوگیری از وخامت بحران میانمار


نماینده سازمان ملل خواستار حمایت تایلند برای جلوگیری از وخیم تر شدن بحران در میانمار شد و از تضمین ها دال بر اینکه پناهجویانی که از عملیات های نظامی فرار می کنند توسط دولت تایلند حفاظت می شوند، - نماینده سازمان ملل خواستار حمایت تایلند برای جلوگیری از وخیم تر شدن بحران در میانمار شد و از تضمین ها دال بر اینکه پناهجویانی که از عملیات های نظامی فرار می کنند توسط دولت تایلند حفاظت می شوند، استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نولین هایزر ، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور میانمار با پرایوت چان-اوچا، نخست وزیر تایلند دیدار کرد تا حمایت این کشور از تلاش های بین المللی برای کمک به افراد آواره شده و تحت فشار گذاشتن حکومت نظامیان میانمار برای اجرای یک توافق صلح پنج بخشی که در خصوص آن با انجمن جنوب شرق آسیا (آسه آن) به توافق رسیده است را جلب کند.

هایزر در بیانیه ای گفت: نخست وزیر تایلند در جلوگیری از وخیم تر شدن بحران میانمار نقش مهمی دارد چرا که این بحران به بی ثباتی موجود در این منطقه مرزی بیش از پیش دامن می زند.

ارتش میانمار روابط دیرینه ای با تایلند دارد که به گفته کارشناسان این رابطه در حال حاضر با انتقادات تایلند از حکومت نظامیان میانمار به بوته آزمایش گذاشته شده است و نگران است که اگر ارتش میانما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سازمان ملل به دنبال کمک گرفتن از تایلند برای جلوگیری از وخامت بحران میانمار

نماینده سازمان ملل به دنبال کمک گرفتن از تایلند برای جلوگیری از وخامت بحران میانمار