مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:152022-01-18سياسي

برنامه های دهه فجر مبتنی بر نوآوری و خلاقیت باشد


نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه های دهه فجر امسال در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود صبح امروز در نخستین نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود که در حسینیه امام خمینی (ره) و دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد، با تأکید بر نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه های دهه فجر امسال، اظهار کرد: مردمی بودن برنامه های دهه فجر همیشه در اولویت قرار دارد چراکه انقلاب را مردم پیروز کردند، تداوم بخشیدند و حفظ کردند؛ اما ادارات و سازمان ها نیز از همین مردم و نظام هستند و باید در دهه فجر فضاسازی خوبی انجام دهند.

وی با تأکید بر توجه به فضای مجازی بیان کرد: باید تلاش کرد از ظرفیت فضای مجازی در این دهه استفاده و با برگزاری جلسه با فعالان فضای مجازی در این راستا حرکت کرد.

امام جمعه شاهرود با تأکید بر استفاده از ظرفیت نماز جمعه در این دهه از آمادگی ستاد نماز جمعه برای برگزاری برنامه های اثرگذار خبر داد و خواستار برنامه ریزی کمیته ها در این راستا شد.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با معرفی کمیته ها و مسؤولان آنها بر توجه به برنامه های اثرگذار و هدفمند در دهه فجر تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر مبتنی بر نوآوری و خلاقیت باشد

برنامه های دهه فجر مبتنی بر نوآوری و خلاقیت باشد