مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 19:052022-01-17اقتصادي

بارندگی ها حجم ذخیره سد نساء بم را به 50 درصد رساند


مدیر سد و شبکه آبیاری زهکشی نساء بم گفت: قبل از بارندگی ها حدود 30 درصد مخزن سد نساء آب داشته است که اکنون این میزان تقریبا به 50 درصد مخزن رسیده است.

- علیرضا عادلی مدیر سد و شبکه آبیاری زهکشی نساء بم در گفت وگو با خبرنگار فارس در بم با اعلام این خبر اظهار داشت: قبل از بارندگی ها حدود 30 درصد مخزن سد نساء آب داشته است که اکنون این میزان تقریبا به 50 درصد مخزن رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز 27 دی ماه ورودی سد نساء حدود140 مترمکعب است که به دلیل بارندگی های صورت گرفته بسیار خوب و مناسب بوده است، افزود: حجم مخزن این سد 78 میلیون مترمکعب است و 26 میلی متر بارندگی در محل سد بوده که متوسط حوزه حدود 50 میلی متر بارندگی بوده است.

مدیر سد و شبکه آبیاری زهکشی نساء بم با بیان اینکه به دلیل اینکه بارش برف در حوزه سد رخ داده ورودی سد هنوز ادامه دارد و آب وارد سد می شود، افزود: در روز سه شنبه نیز یک جبهه بارندگی در پیش خواهیم داشت که امیدواریم میزان 60 درصد مخزن پر شود که در این صورت، مقداری از آب ورودی از سد به سمت ریگان خارج خواهد شد.

عادلی با بیان اینکه زمان خروج آب از سد نساء حتما از طریق رسانه های جمعی اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: حوزه سد از سمت جنوب به کوه های عنبرآباد، شمال به کوه های دریجان و میج بُندر و از سمت غرب به کوه های دهبکری و جبالبارز و محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی ها حجم ذخیره سد نساء بم را به 50 درصد رساند

بارندگی ها حجم ذخیره سد نساء بم را به 50 درصد رساند