مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:302022-01-17سياسي

کارگاه شهدای دانشکده فنی دانشگاه تبریز باید به زیارتگاه تبدیل شود


باید کارگاه شهدای دانشکده فنی دانشگاه تبریز را درخور شان شهدا احیا کرده و امکانات و دستگاه هایی را که شهدا در اختیار داشتند، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز گفت: باید کارگاه شهدای دانشکده فنی دانشگاه تبریز را درخور شان شهدا احیا کرده و امکانات و دستگاه هایی را که شهدا در اختیار داشتند، بازسازی کنیم و باید این مکان را به زیارت گاه شهدای 27 دی تبدیل کنیم تا امت شهید پرور برای زیارت به این مکان بیایند.

صفر نصراله زاده روز دوشنبه، 27 دی ماه، در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهدای دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تبریز اظهار کرد: برخود می بالیم که هرسال این مراسم را برگزار می کنیم و هرچقدر هم مراسم و یادواره برگزار کنیم، باز هم اندک است.

وی ادامه داد: دانشگاه جایگاه مهمی دارد و امام خمینی(ره) جایگاه خاصی برای دانشگاه قائل بودند و باید بدانیم که چه دانشگاهی انسان را به سعادت می رساند و باید طوری فرهنگ سازی کنیم تا جامعه از دانشگاه الگو بگیرد.

وی با بیان اینکه اثرات شهدا سال های سال ماندگار بوده و خواهد بود، تاکید کرد: شهدا کسانی بودند که برای شهید شدن و جان دادن در راه خدا با یکدیگر مسابقه می دادند و به راستی همه ی ما حسرت آن روزها را می خوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه شهدای دانشکده فنی دانشگاه تبریز باید به زیارتگاه تبدیل شود

کارگاه شهدای دانشکده فنی دانشگاه تبریز باید به زیارتگاه تبدیل شود