مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 17:252022-01-17اجتماعي

آخرین وضعیت جوی کشور/سرمای زیاد و یخبندان در 25 استان و ادامه برف و کولاک


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز آینده در 25 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود، گفت: صبح فردا در پایتخت برف و باران داریم.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور به بارش برف و باران در روز جاری خصوص در استان های لرستان، کردستان، کرمانشاه، شرق گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی در تهران، البرز، زنجان و قزوین اشاره کرد.

وی افزود: روز آینده گستره فعالیت سامانه بارشی در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور است و در جنوب فارس، جنوب بوشهر، جزایر غرب خلیج فارس، شمال هرمزگان، جنوب کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بارش ها شدت بیشتری دارد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و در مناطق جنوبی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید داریم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا در دامنه های جنوبی البرز مرکز و غرب کشور وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و اواخر وقت فردا این سامانه از شرق کشور خارج خواهد شد.

ضیاییان با بیان اینکه روز چهارشنبه هوای سرد در اغلب نقاط کشور حاکم خواهد بود، گفت: بعدازظهر چهارشنبه موج دیگری از شمال غرب وارد کشور می شود و بدین ترتیب در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و غرب کرمانشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جوی کشور/سرمای زیاد و یخبندان در 25 استان و ادامه برف و کولاک

آخرین وضعیت جوی کشور/سرمای زیاد و یخبندان در 25 استان و ادامه برف و کولاک