مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:352022-01-17فرهنگي

تصویربرداری سریال «سی زیف و مرگ» تمام شد/ آغاز مراحل فنی


تصویربرداری سریال 10 قسمتی «سی زیف و مرگ» به کارگردانی مرتضی فرهادنیا به پایان رسید.

- به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری سریال اپیزودیک سی زیف و مرگ به کارگردانی مرتضی فرهادنیا که حدود 2 ماه در خیابان کمیل تهران به طول انجامید، به پایان رسید.

این سریال که قرار است از یکی از شبکه های سیما روی آنتن رود با همکاری مدرسه کارگاه آزاد فیلم (مسعود کیمیایی) تولید می شود و در حال حاضر در مرحله تدوین و انجام مراحل فنی است.

سی زیف و مرگ برگرفته از نمایشنامه روبر مرل به همین نام، زندگی مردی را روایت می کند که صاحب کافه تئاتری است و به خاطر برآورده کردن آرزوی همسر فوت شده اش برای داشتن چنین کافه ای، در آنجا مشغول به کار است.

صاحب کافه فکر می کند سی زیف است و در تصورات و تخیلاتش، هر یک از مشتریانش را به شکل اساطیر باستانی همچون آرس، زئوس، آتنا، آفرودیت و … می بیند.

در هر یک از قسمت های این سریال به روایت های داستانی مستقل به یکی از نمایشنامه های یونان باستان مانند ادیپ شهریار ، مده آ ، آنتیگونه و قورباغه ها و .

اشاره می شود.

میثم آقایی، مهدی خرمی، پریسا مشرقی نیا، سعید ایوبی، مسعود آذرخش، محمدرضا مقدم، سانا علیخانی، کیارش اردلان، ماریا حق وردیان، نیلوفر مقیمی، شیده مستوفی، آسیه قاسمی، کیمیا پژمان نژاد، الهام حسنی، بهار شهبا، آتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری سریال «سی زیف و مرگ» تمام شد/ آغاز مراحل فنی

تصویربرداری سریال «سی زیف و مرگ» تمام شد/ آغاز مراحل فنی