مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:502022-01-17بين الملل

کرملین: افزایش حضور ناتو در استونی، نگرانی های ما را ثابت می کند


سخنگوی کاخ کرملین با ابراز نگرانی از احتمال افزایش نظامیان ناتو در کشور استونی، گفت این مسئله نشان می دهد که روسیه عامل تشدید تنش ها با ناتو و غرب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) از احتمال استقرار نیروهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در کشور استونی، ابراز نگرانی کرد.

پسکوف طی نشست خبری گفت استقرار احتمالی نیروهای ناتو در استونی دلیلی بر صحت نگرانی های روسیه و این واقعیت است که این روسیه نیست که تنش را تشدید می کند.

به نوشته وبگاه ، سخنگوی کرملین درباره سفر ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به چین نیز گفت مقدمات این سفر در حال آماده شدن است و همکاران چینی حداکثر توجه را برای اطمینان از ایمنی بهداشتی نشان می دهند.

پسکوف سپس به اظهارات ویکتوریا نولاند معاون وزیر خارجه آمریکا درباره واکنش به اقدامات روسیه واکنش نشان داده و گفت مسکو نیز مانند واشنگتن در حال بررسی سناریوهای مختلفی در صورت افزایش تنش در اوکراین است.

بر این اساس، وی در این باره توضیح داد: ما می دانیم که خانم نولاند 18 سناریو دارد.

ما سناریوهای مختلفی را در نظر می گیریم، ولی معتقدیم که باید تعداد آنها بسیار کمتر باشد، زیرا صورت مسئله از نظر ما بسیار ساده است و نیازی به پیچیده کردن آن نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: افزایش حضور ناتو در استونی، نگرانی های ما را ثابت می کند

کرملین: افزایش حضور ناتو در استونی، نگرانی های ما را ثابت می کند