مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:152022-01-17سياسي

کمک رسانی 240 جهادگر به مناطق دچار آبگرفتگی خراسان جنوبی


مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از کمک رسانی بیش از 240 جهادگر بسیجی در قالب 25 گروه جهادی به مردم در روستاها و مناطق دچار آبگرفتگی استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از کمک رسانی بیش از 240 جهادگر بسیجی در قالب 25 گروه جهادی به مردم در روستاها و مناطق دچار آبگرفتگی استان خبر داد.

مهدی هنری، امروز دوشنبه 27 دی ماه به رسانه های گروهی اعلام کرد: با توجه به بارندگی های اخیر در استان خراسان جنوبی و آب گرفتگی برخی از منازل، معابر و مسدود شدن مسیرهای روستایی گروه های جهادی آتش به اختیار در حال خدمت رسانی و آماده باش هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تاکنون بیش از 240 جهادگر بسیجی در قالب 25 گروه جهادی در روستاهای استان با اولویت شهرستان های سرایان و فردوس نسبت به کمک و خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه اقدام کرده اند.

هنری ادامه داد: همچنین تاکنون 68 گروه جهادی در سطح استان جهت کمک به حوادث احتمالی سیل اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: جهادگران استان در بازگشایی معابر و تخلیه آب منازل، کمک به دامداران و جابجایی دام زنده، توزیع سبد معیشتی و سرکشی از بافت فرسوده و لایروبی آن اقدام کرده و مثل همیشه در کنار مردم عزیز حاضر و آماده باش خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی 240 جهادگر به مناطق دچار آبگرفتگی خراسان جنوبی

کمک رسانی 240 جهادگر به مناطق دچار آبگرفتگی خراسان جنوبی