مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:102022-01-17بين الملل

پنل تخصصی آشنایی با شیوه های نوین پژوهش های نبردنگاری جنگ برگزار شد


اولین پنل کارگاهی پژوهشی با عنوان «نبردنگاری جنگ عراق و ایران؛ آشنایی با شیوه های نوین پژوهش های نبردنگاری جنگ» به اهتمام مدیریت مطالعات و جغرافیای نظامی این مرکز برگزار شد.

- اولین پنل کارگاهی پژوهشی با عنوان نبردنگاری جنگ عراق و ایران؛ آشنایی با شیوه های نوین پژوهش های نبردنگاری جنگ به اهتمام مدیریت مطالعات و جغرافیای نظامی این مرکز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، اولین پنل کارگاهی پژوهشی با عنوان نبردنگاری جنگ عراق و ایران؛ آشنایی با شیوه های نوین پژوهش های نبردنگاری جنگ به اهتمام مدیریت مطالعات و جغرافیای نظامی این مرکز برگزار شد.

در این پنل که با حضور سردار علی محمد نایینی، رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، محمدجواد اکبرپور جانشین مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، سردار فتح الله جعفری از فرماندهان زرهی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، امیر جوکار از پژوهشگران پدافند هوایی ارتش ج.

ا.

ا، امیر صادقی گویا مسئول نشر آثار ارتش ج.

ا.

ا و سرهنگ حسینی نیا از نویسندگان و پژوهشگران ارتش ج.

ا.

ا، نصرت الله محمودزاده نویسنده و پژوهشگر جهادی و آقایان مجید مختاری، داوود رنجبر و محسن رخصت طلب از راویان مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد، هر یک از سخنرانان در خصوص پژوهش در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنل تخصصی آشنایی با شیوه های نوین پژوهش های نبردنگاری جنگ برگزار شد

پنل تخصصی آشنایی با شیوه های نوین پژوهش های نبردنگاری جنگ برگزار شد