مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:052022-01-17سياسي

عباس زاده: همه چیز برای رسیدن به توافق خوب آماده است/دست مذاکره کنندگان پُر است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که شرایط برای رسیدن به یک توافق خوب آماده است، گفت: ما زیر بار توافق بد نمی رویم، - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که شرایط برای رسیدن به یک توافق خوب آماده است، گفت: ما زیر بار توافق بد نمی رویم، علائم هم نشان می دهد که طرف مقابل از هدف تحمیل توافق بد ناامید شده است و خوشبختانه در میدان جمهوری اسلامی ایران بازی می کند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مذاکرات وین اظهار کرد: مذاکرات روی ریل خود افتاده و اکنون بر روی پرانتزها بحث و بررسی می کنند، پرانتزها بدان معناست که طرفین در چه زمانی چه کاری انجام دهند.

وی توضیح داد: شیوه غربی ها این است که فشار آورده و با اعمال فشار بیشتر یک قدم رو به جلو حرکت کنند اما دست جمهوری اسلامی ایران در این دوره پر است، ما از تحریم ها عبور کرده و یاد گرفته ایم که چطور با تحریم ها کشور را براساس ظرفیت داخلی اداره کنیم.

عباس زاده با تاکید بر این که دست مذاکره کنندگان پر و پشت آنها گرم است، تصریح کرد: مذاکرات به خوبی و براساس مطالبات قانونی و عادلانه ما پیش می رود، ما عهدشکنی و بی توجهی به تعهدات نداشتیم و سوء سابقه ای در پرونده مان نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس زاده: همه چیز برای رسیدن به توافق خوب آماده است/دست مذاکره کنندگان پُر است

عباس زاده: همه چیز برای رسیدن به توافق خوب آماده است/دست مذاکره کنندگان پُر است