مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:502022-01-17سياسي

مجمع خیرین فرهنگ ساز پایگاهی برای رفع آسیب های اجتماعی است


مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز پایگاه قدرتمندی است که می تواند با بهره مندی از ظرفیت خیرین در رفع مشکلات و آسیب اجتماعی گام بردارد.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز گفت: مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز پایگاه قدرتمندی است که می تواند با بهره مندی از ظرفیت خیرین در رفع مشکلات و آسیب اجتماعی گام بردارد.

مریم حسینی در صد و نوزدهمین جلسه مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز شیراز پیرامون حاشیه نشینی و رفع ناهنجاری ها با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره رفع محرومیت گفت: 13 سال پیش مقام معظم رهبری شیراز را سومین شهر حرم اهل بیت(ع) نامگذاری کردند اما اقدامات بعد از این نامگذاری تنها به منوط به طرح های عمرانی شد و به آسیب های اجتماعی پیرامون حرم های مطهر کمتر پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مجمع خیرین، حسینی با اشاره به سه معضل جنگ نرم، حاشیه نشینی و محرومیت گفت: مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز پایگاه قدرتمند است که می تواند با بهره مندی از ظرفیت خیرین در رفع مشکلات و آسیب اجتماعی گام بردارد.

این عضو شورای شهر شیراز در خصوص تحلیل از همیاران فرهنگ مهربانی، سرای یار مهربان و ترافیک گفت: تقدیر و تجلیل از همیاران شهرساز و فرهنگ ساز شیراز باید بعنوان یک رویکرد اصلی مدنظر قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیرین فرهنگ ساز پایگاهی برای رفع آسیب های اجتماعی است

مجمع خیرین فرهنگ ساز پایگاهی برای رفع آسیب های اجتماعی است