مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:302022-01-17اقتصادي

پیگیری حق آبه هیرمند مهمترین برنامه مسئولان استانی و کشوری است


استاندار سیستان وبلوچستان با بیان این که پیگیری حق آبه هیرمند به عنوان جدی ترین برنامه مسوولان استانی و کشوری است، گفت: رایزنی های دیپلماتیک در این رابطه صورت گرفته است.

- به نقل از روابط عمومی استاداری سیستا و بلوچستان، حسین مدرسی خیابانی در نشست با ائمه جمعه منطقه سیستان با بیان این که هیچ مانعی برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان نداریم، اظهار داشت: برای تسهیل و تسریع در فرآیند سرمایه گذاری های استان بسیاری از مجوزهای لازم، بدون نام از قبل صادر و مجوزهای موقت و مشروط نیز از سوی برخی دستگاه ها مانند محیط زیست اخذ شده است.

وی ادامه داد: هم اینک مجوز بی نام برای راه اندازی 400 مرغداری در استان سیستان و بلوچستان صادر شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در راستای ایجاد اشتغال روستایی امکان پرداخت تسهیلات کم بهره تا سقف یک میلیارد ریال وجود دارد که با توجه به خشکسالی های اخیر منطقه و از بین رفتن بخش قابل توجهی از کشاورزی و دامداری در منطقه، این موضوع فرصت مناسبی جهت ایجاد اشتغال برای جوانان به شمار می رود.

وی با اشاره به چگونگی فعالیت منطقه آزاد سیستان و افتتاح دفتر اجرایی آن، ابراز امیدواری کرد: با آغاز فعالیت این سازمان، رونق اقتصادی در منطقه شکل گیرد و تأثیرات مناسبی در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رقم بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حق آبه هیرمند مهمترین برنامه مسئولان استانی و کشوری است

پیگیری حق آبه هیرمند مهمترین برنامه مسئولان استانی و کشوری است