مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 07:452022-01-17سياسي

شناخت مخاطب، اقناع و گفتمان سازی؛ مراحل جریان شناسی رسانه


یک مدرس سواد رسانه ای شناخت مخاطب، اقناع و گفتمان سازی را مراحل جریان شناسی رسانه دانست و گفت: نخستین خشت جریان شناسی رسانه شناخت مخاطب یا جامعه هدف است.

- شناخت مخاطب، اقناع و گفتمان سازی؛ مراحل جریان شناسی رسانه ایسنا/لرستان یک مدرس سواد رسانه ای شناخت مخاطب، اقناع و گفتمان سازی را مراحل جریان شناسی رسانه دانست و گفت: نخستین خشت جریان شناسی رسانه شناخت مخاطب یا جامعه هدف است.

کورش سوری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت شناخت محتوا و جریان شناسی رسانه، اظهار کرد: رسانه ابزاری است که به وسیله آن پیام ها انتقال داده می شود اما سواد رسانه ای درک مبتنی بر مهارت در آنالیز پیام های رسانه است.

وی کلیدی ترین راه سواد رسانه را جریان شناسی رسانه ای دانست و با اشاره به اینکه جریان شناسی رسانه هدف خاصی را در طی چند مرحله دنبال می کند، ادامه داد: از ویژگی های شبکه های اجتماعی که امروز بخش مهمی از انتقال پیام ها را بر عهده دارد، رایگان بودن، تعاملی بودن، دسترسی آسان و وسعت فعالیت آن است.

سوری اولین خشت در جریان شناسی رسانه را شناخت مخاطب یا جامعه هدف دانست و با بیان اینکه اگر درک مخاطب را نشناسیم در جریان شناسی رسانه با مشکل برخورد می کنیم، خاطرنشان کرد: مرحله دیگر جریان شناسی رسانه اقناع مخاطب است کمااینکه در این زمینه می توان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت مخاطب، اقناع و گفتمان سازی؛ مراحل جریان شناسی رسانه

شناخت مخاطب، اقناع و گفتمان سازی؛ مراحل جریان شناسی رسانه