مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 06:502022-01-17فرهنگي

داستان «مرد بازنده» مهدویان واقعی نیست/ گریم 6 ساعته جواد عزتی


کامران حجازی یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان تأکید کرد که برخلاف برخی اخبار منتشر شده، داستان این فیلم برگرفته از پرونده ای واقعی نیست.

- کامران حجازی یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان تأکید کرد که برخلاف برخی اخبار منتشر شده، داستان این فیلم برگرفته از پرونده ای واقعی نیست.

کامران حجازی یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان از آثار راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم توضیح داد: هم اکنون مراحل آماده سازی این فیلم به اتمام رسیده و در موعد مقرر نیز تحویل دبیرخانه جشنواره فجر شده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که در مقطعی دو ماهه به دلیل تغییرات وزارت ارشاد، شورای صدور پروانه ساخت تشکیل نشد، من و امیر بنان تهیه کننده دیگر فیلم، اوایل آذرماه موفق به دریافت مجوز ساخت برای این پروژه شدیم و یک هفته بعد، به سرعت فیلمبرداری را شروع کردیم.

خداراشکر با تکیه بر توان و تلاش مضاعف تیم، توانستیم کار را به جشنواره برسانیم.

حجازی درباره تأثیر این زمان فشرده بر کیفیت کار گروه بیان کرد: فشار کار زیاد بود، به خصوص که این پروژه یک پروژه پر لوکیشن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان «مرد بازنده» مهدویان واقعی نیست/ گریم 6 ساعته جواد عزتی

داستان «مرد بازنده» مهدویان واقعی نیست/ گریم 6 ساعته جواد عزتی