مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 06:102022-01-17فرهنگي

دو مستند اصفهانی، لوح افتخار جشنواره عمار را کسب کردند


مسوول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار استان اصفهان درخصوص اختتامیه جشنواره گفت: در اختتامیه جشنواره نیز شهرک دارخوین از سیدمجتبی خیام الحسینی و اکس نیهیل از محمدرضا نیرومند دو مستند از آثار اصفهانی بودند که لوح افتخار کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ار اصفهان، جشنواره مردمی فیلم عمار چند سالی است با رشد خود، خود را به مردم ثابت کرده است و سینما را به خانه های مردم راه داده؛ مناطق کم برخوردار و روستاهای دورافتاده ای که حتی برخی از نعمت تلویزیون بی بهره اند، به لطف فیلم های این جشنواره فیلمی به خود می بینند و طعم پرده سینما را تا حدی می چشند.

جشنواره سراسر مرز جغرافیای ایران اسلامی و حتی خارج از این جغرافیا را پوشش می دهد و پایش به اصفهان و روستاها و شهرهای اطرافش هم رسیده است.

  مصطفی حدیدی، مسوول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از اینکه امسال اصفهان به دلیل آثار خوبی که داشته، خوش درخشید، اظهار کرد: شکل گیری عمار، پاسخ به ندای اَین عمار مقام معظم رهبری در عرصه هنر بود و جشنواره فیلم عمار از سال 89 شکل گرفت و ادامه پیدا کرد و بخش های مختلفی به آن اضافه شد.

اکران مردمی، ویژگی خاص عمار است  وی افزود: مقام معظم رهبری به بخش اکران های مردمی تاکید داشتند و حدود دو سال پیش، پیام دادند که کار (اکران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مستند اصفهانی، لوح افتخار جشنواره عمار را کسب کردند

دو مستند اصفهانی، لوح افتخار جشنواره عمار را کسب کردند