مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 02:502022-01-16اجتماعي

امدادرسانی به 445 نفر گرفتار شده در برف و کولاک کردستان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با توجه به بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان،تاکنون 445 نفر از هموطنان اسکان اضطراری یافته و اقلام امدادی و بسته های تغذیه دریافت کرده اند.

- اظهار کرد: با توجه به بارش های شدید برف که از روز گذشته در استان شروع شده شاهد بارش های سنگین برف و وزش باد و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی هستیم.

وی افزود: از ساعت اولیه شروع بارش ها، تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در سراسر شهرستان ها آماده باش بوده و در حال حاضر 24 تیم عملیاتی مشغول به فعالیت و امداد رسانی به مسافران و در راه ماندگان و رها سازی خودروها هستند.

وی بیان داشت: تاکنون 445 نفر از هموطنان در شهرستان های مختلف استان، اسکان اضطراری یافته و اقلام امدادی و بسته های تغذیه اضطراری توسط امدادگران و نجاتگران زحمت کش استان در بین آنان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه عنوان کرد: در پی بارش شدید برف و وضعیت به وجود آمده، تردد اغلب محورها به سختی ممکن است و تمامی محورهای ارتباطی خصوصاً در شهرستان سقز به محورهای بانه، مریوان، بوکان و دیواندره مسدود شده است.

وی افزود: با توجه به وضعیت پیش آمده و ادامه بارش ها و وضعیت جاده ها، به هموطنان توصیه می شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند در غیر این صورت حتماً به توصیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 445 نفر گرفتار شده در برف و کولاک کردستان

امدادرسانی به 445 نفر گرفتار شده در برف و کولاک کردستان