مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 00:052022-01-16اجتماعي

تداوم بارش ها تا دو روز آینده در کردستان/ کولبران جان را فدای نان نکنند


کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به ادامه دار بودن بارش ها تا روز سه شنبه گفت: بیشترین میزان بارش را برای مناطق غربی استان مناطقی همچون بانه، - ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به ادامه دار بودن بارش ها تا روز سه شنبه گفت: بیشترین میزان بارش را برای مناطق غربی استان مناطقی همچون بانه، سقز، غرب شهرستان سقز، مریوان، سروآباد و غرب شهرستان های سنندج و دیواندره پیش بینی می کنیم.

اسدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بارش های چند روز گذشته اظهار کرد: بیشترین بارش ها را از روز 21 دی تا به امروز در استان شاهد بوده ایم.

کارشناس هواشناسی استان کردستان تصریح کرد: مریوان با بیش از 120 میلیمتر، سلین سروآباد، بانه و زرینه هم در رتبه های بعدی بیشترین بارش ها در سطح استان قرار دارند.

وی با اشاره به ادامه دار بودن بارش ها تا روز سه شنبه عنوان کرد: بیشترین میزان بارش را برای مناطق غربی استان مناطقی همچون بانه، سقز، غرب شهرستان سقز، مریوان، سروآباد و غرب شهرستان های سنندج و دیواندره پیش بینی می کنیم.

اسدی اضافه کرد: در برخی از روستاها بارش برف به نیم متر رسیده و سبب مسدود شدن راه های روستایی استان شده است.

وی بیان کرد: باتوجه به شرایط موجود هشدار وضعیت نارنجی صادر شده است، برای این که اگر شهروندان مجبور به تردد در محورهای استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش ها تا دو روز آینده در کردستان/ کولبران جان را فدای نان نکنند

تداوم بارش ها تا دو روز آینده در کردستان/ کولبران جان را فدای نان نکنند