مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:302022-01-16اقتصادي

احداث کارخانه آهن اسفنجی در اردبیل سرعت می گیرد


احداث بزرگترین کارخانه تولید آهن اسفنجی و فولاد در استان اردبیل شتاب می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر یکشنبه در جریان بازدید از روند احداث کارخانه آهن اسفنجی و فولاد آرتای اردبیل اظهار کرد: این مجموعه تولیدی که در سال جاری کلنگ زنی شده با مشکلاتی در مسیر احداث کارخانه روبه رو بوده که در قالب صورت جلسات قبلی سعی شد تا با همکاری دستگاه های اجرایی استان و بانک ها این دغدغه ها و مشکلات رفع شود.

وی تصریح کرد: تا پایان سال پرداخت تسهیلات و مشکل تأمین مواد اولیه این کارخانه رفع شده تا این مجموعه با زنجیره کامل بتواند آهن اسفنجی و فولاد منطقه را تأمین کند.

استاندار اردبیل گفت: کارخانه آهن اسفنجی و فولاد آرتاویل در زمینی به مساحت 100 هکتار کلنگ زنی شده که قرار است 104 میلیون یورو سرمایه گذاری در این پروژه عظیم صنعتی انجام شود تا در مدت 2 سال این واحد صنعتی آماده بهره برداری شود.

عاملی افزود: اشتغال مستقیم این کارخانه 250 نفر و غیرمستقیم نیز 800 نفر پیش بینی شده که سرمایه گذار مصمم است تا هر چه سریع تر این مجموعه صنعتی را آماده بهره برداری کند.

وی ظرفیت معادن استان را در تأمین مواد اولیه این کارخانه مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: معادن واقع در جنوب استان می تواند ظرفیتی مناسب برای تأمین نیازمندی این مجموعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارخانه آهن اسفنجی در اردبیل سرعت می گیرد

احداث کارخانه آهن اسفنجی در اردبیل سرعت می گیرد