مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 19:002022-01-16سياسي

آغاز کار جهادی در آموزش و پرورش/ بهره مندی از ظرفیت سمن ها در عدالت آموزشی


م رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه کار جهادی در آموزش و پرورش آغاز شده است گفت: به دنبال بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در عدالت آموزشی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید طریفی حسینی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: همه مدیران ما ارزشی و انقلابی هستند و طبیعی است در کار کم و کاستی هایی هم وجود داشته باشد.

وی با تاکید به اینکه امیدوارم شاهد تحقق اهداف سند تحول بنیادی در آموزش و پرورش باشیم گفت: دنبال کار جهادی هستیم که خوشبختانه تحولاتی در آموزش و پرورش در این زمینه آغاز شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید در یک مدل مردمی و مشارکتی فرایند تحول بنیادین در سطح شهرستان و مدارس پیاده شود و همه نیز در این مسیر کمک کنند گفت: این موضوع از اولویت های امروز آموزش و پرورش بوده که دولت به طور جدی دنبال تحقق آن است و باید از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد نیز بهره برد تا عدالت آموزشی در مدارس اجرایی شود.

وی با اشاره به ضرورت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه آموزش و پرورش گفت: انتظار می رود به موضوع جوان گرایی توجه ویژه شده و از جوانان متعهد و متخصص استفاده و مسیر رشد آنها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کار جهادی در آموزش و پرورش/ بهره مندی از ظرفیت سمن ها در عدالت آموزشی

آغاز کار جهادی در آموزش و پرورش/ بهره مندی از ظرفیت سمن ها در عدالت آموزشی