مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:252022-01-16سياسي

موسیقی مکتب شیراز به روایت سرنا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، سرنا عنوان مجله موسیقایی با اجرا و سردبیری رضا مهدوی است که یکشنبه شب ها به صورت تخصصی به موسیقی ملی و نواحی ایران به ویژه موسیقی مقامی و سنتی با حضور موسیقیدانان، - برنامه تلویزیونی سرنا شبکه چهار سیما، امشب 26 دی به موسیقی شیرازی اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، سرنا عنوان مجله موسیقایی با اجرا و سردبیری رضا مهدوی است که یکشنبه شب ها به صورت تخصصی به موسیقی ملی و نواحی ایران به ویژه موسیقی مقامی و سنتی با حضور موسیقیدانان، هنرمندان، موسیقی پژوهان و کارشناسان این حوزه می پردازد.

در برنامه امشب سرنا که ساعت 23 روی آنتن می رود، رضا مهدوی میزبان دکتر خشایار طیار نوازنده کمانچه و موسیقی پژوه استان فارس و کریم تعبدی خواننده و نوازنده تنبک می شود و با آن ها در خصوص موسیقی استان فارس و خاص موسیقی شهر شیراز گفتگو می کند.

این برنامه به تهیه کنندگی محمد علیبازی در گروه ادب و هنر تولید شده است و پرداختن به اخبار حوزه موسیقی، چهره های نامدار، معرفی تک آهنگ ها، سوادموسیقایی و .

از جمله بخش های این مجله موسیقایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی مکتب شیراز به روایت سرنا

موسیقی مکتب شیراز به روایت سرنا