مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:352022-01-16سياسي

لازمه رشد و توسعه کشور حفظ نظم و امنیت است


نیروی انتظامی وظیفه دفاع از مردم در برابر برهم زنندگان امنیت را به عهده دارد چرا که لازمه رشد و توسعه کشور حفظ نظم و امنیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در یادواره 608 شهید نظم و امنیت استان خوزستان، اظهار کرد: نیروی انتظامی وظیفه دفاع از مردم در برابر برهم زنندگان امنیت را به عهده دارد چرا که لازمه رشد و توسعه کشور حفظ نظم و امنیت است.

وی عنوان کرد: مسیر حیات جامعه، تداوم زندگی مردم و رشد و توسعه بر اساس نظم و امنیت استوار است، رشد و توسعه کشور، مرهون تلاش نیروهای پرتوان جمهوری اسلامی در حفظ نظم و امنیت جامعه است.

استاندار خوزستان گفت: امروز جایگاه جمهوری اسلامی در زمینه توسعه پزشکی و علمی و دیگر زمینه ها رشد خوبی داشته و جایگاه آن را در مسیر کشورهای با توسعه بالا قرار داده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی همواره در مسیر رشد حرکت کرده است و دشمنان انقلاب نیز تلاش خود را در جهت ایجاد مانع در راه پیشرفت کشور طراحی و اجرا کرده اند.

خلیلیان عنوان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی خسارات زیادی به ویژه در جنگ تحمیلی به ایران اسلامی وارد کرد اما به مقاصد شوم خود نرسید و امروز ایران اسلامی در مسیر رشد و توسعه کشور با بالندگی، به راه خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه رشد و توسعه کشور حفظ نظم و امنیت است

لازمه رشد و توسعه کشور حفظ نظم و امنیت است