مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:352022-01-16سياسي

برنامه اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای تربیت دانشجوی ماهر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عرفان خسرویان در بازدید میدانی از دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تهران گفت: در دوره جدید مدیریتی در دانشگاه فنی و حرفه ای از نظرات و پیشنهادات و استفاده از خرد جمعی در اداره دانشگاه بهره مند خواهیم شد.

- سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: معتقدم باید دانشگاه بازار پسند شود و خود را با نیاز صنایع تنظیم کند بنابراین برنامه اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای تربیت دانشجوی ماهر است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عرفان خسرویان در بازدید میدانی از دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تهران گفت: در دوره جدید مدیریتی در دانشگاه فنی و حرفه ای از نظرات و پیشنهادات و استفاده از خرد جمعی در اداره دانشگاه بهره مند خواهیم شد.

از همه اساتید و خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای می خواهیم کلیه نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدید های پیش روی دانشگاه فنی و حرفه ای اعم از سازمان مرکزی و مراکز شهرستانی را تجمیع نموده و به حوزه ریاست دانشگاه منعکس نمایند.

وی تاکید کرد: ظرفیت های بالقوه این دانشگاه یا دیده نشده و یا آزاد نشده تصریح کرد: با طراحی سامانه ارتباطی که به زودی طراحی خواهد شد این ظرفیت ها شناسایی کرده و با تجمیع سیاست های مطروحه با یک مدل ماتریسی در کشور تمام قسمت های دانشکده و آموزشکده ها را سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای تربیت دانشجوی ماهر است

برنامه اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای تربیت دانشجوی ماهر است