مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:352022-01-16سياسي

دانشگاه باید بازار پسند شود


تجربه دانشگاه ها با بخش خصوصی رضایت بخش نبوده و شعار ارتباط صنعت و دانشگاه تحقق نیافته و صنعت هم به دانشگاه اعتماد مطلوبی ندارد لذا معتقدم باید دانشگاه بازار پسند شود و خود را با نیاز صنایع تنظیم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، صبح امروز عرفان خسرویان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای با همراهی جمعی از معاونین و مدیران کل حوزه ستادی با حضور در محله یافت آباد از دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تهران بازدید کردند.

در ادامه مراسم، بعد از بازدید کارگاه ها در نشست صمیمانه ای که با حضور اعضای هیأت علمی، مدرسین و کارکنان دانشکده برگزار شد دانشنامه پایان تحصیلات شهید والامقام عباس چراغعلی از شهدای جاویدالاثر هشت سال دفاع مقدس و از دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه ای به مادر بزرگوار این شهید تقدیم شد و با اهدای لوحی از مادر این شهید تقدیر بعمل آمد.

* استفاده از خرد جمعی در اداره دانشگاه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای در این دیدار ضمن تجلیل از اقدامات پرتلاش اساتید و کارکنان و پیشکسوتان در پایان نیمسال تحصیلی عنوان داشت: در دوره جدید مدیریتی در دانشگاه فنی و حرفه ای از نظرات و پیشنهادات و استفاده از خرد جمعی در اداره دانشگاه بهره مند خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید بازار پسند شود

دانشگاه باید بازار پسند شود