مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:352022-01-16سياسي

تورم یا پایان رانت؛ چرا مجلس برای حذف دلار جهانگیری تردید دارد؟+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عاقبت مبهم دلار جهانگیری؛ چند روزی است که بحث بر سر حذف ارز 4200 تومانی یا همان دلار جهانگیری، به یکی از موضوعات مهم در محافل سیاسی و اقتصادی کشور تبدیل شده.

- تورم یا پایان رانت؛ چرا مجلس برای حذف دلار جهانگیری تردید دارد؟+فیلم اظهارات اخیر بهارستان نشینان نشان دهنده این است که مجلس شورای اسلامی نسبت به حذف ارز ترجیحی در بودجه سال آینده کشور، نگاه تردید آمیز دارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عاقبت مبهم دلار جهانگیری؛ چند روزی است که بحث بر سر حذف ارز 4200 تومانی یا همان دلار جهانگیری، به یکی از موضوعات مهم در محافل سیاسی و اقتصادی کشور تبدیل شده.

موضوعی که دولت سیزدهم در لایحه بودجه سال 1401، کمر همت به حذف اون بسته اما مجلس هنوز نسبت به حذف آن، تردیدهایی رو دارد.

آنطور که بخش قابل توجهی از نمایندگان می گویند، سیاست حذف ارز ترجیهی که البته بار مالی زیادی رو هم برای دولت ایجاد کرده، باعث تورم و افزایش قیمت ناگهانی در کالاهای اساسی مانند روغن، مرغ، گوشت قرمز، برنج، لبنیات و .

خواهد شد.

به گفته محمدرضا میرتاج الدینی نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، براساس اطلاعاتی که از وزیر جهاد کشاورزی به دست آمده است، با حذف ارز ترجیهحی قیمت مرغ تا 50 هزار تومان نیز افزایش پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم یا پایان رانت؛ چرا مجلس برای حذف دلار جهانگیری تردید دارد؟+فیلم

تورم یا پایان رانت؛ چرا مجلس برای حذف دلار جهانگیری تردید دارد؟+فیلم