مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:252022-01-16سياسي

تصویب همسان سازی «حقوق»ها در هیات دولت/حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری نیست


وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه اکنون مصوبه رتبه بندی معلمان در شورای نگهبان در دست بررسی است گفت: ما آمادگی تشکیل هیئت های ممیزه را داریم تا پس از ابلاغ قانون سریعاً رتبه بندی را اجرا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) در سیاست های کلی ابلاغی، به این امر تأکید فرمودند و قبل از آن نیز در برنامه ششم توسعه، اشاره شده بود و به عبارتی اسناد فرادستی بر این مسئله تأکید دارند که ما نظام تعلیم و تربیت را به سمت کیفیت بهتری ببریم.

در همین راستا، در سال های گذشته با عنوان رتبه بندی معلمان در سال 1393و 1398 اقداماتی در جهت ترمیم حقوق معلمان انجام شد که نظام مند نبود و در سال 1399 نیز دولت، لایحه ای در همین راستا به مجلس ارائه کرد، این لایحه اخیراً از سوی مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده است و دولت و رییس محترم جمهور نیز اصرار به انجام رتبه بندی معلمان دارند و این یک امر تمهیدی و تدریجی است.

نوری در خصوص تفاوت بین رتبه بندی و همسان سازی تصریح کرد: رتبه بندی با همسان سازی متفاوت است، طرح همسان سازی برای برقراری عدالت در پرداخت ها صورت می گیرد؛ درحالی که رتبه بندی برای کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت است و برای رقابت درون گروهی انجام می شود و ما به ازای اقتصادی هم دارد؛ زیرا هرچه کیفیت آموزش و پرورش ما بیشتر باشد تولید ناخالصی ما بیشتر می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب همسان سازی «حقوق»ها در هیات دولت/حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری نیست

تصویب همسان سازی «حقوق»ها در هیات دولت/حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری نیست