مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:052022-01-16اجتماعي

راهیان نور دانش آموزی از موثرترین برنامه های آموزش و پرورش است


رییس سازمان بسیج دانش آموزی، راهیان نور را از موثرترین برنامه های فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش برشمرد و گفت: اگر تمام مفاهیم و معارف دفاع مقدس برای دانش آموزان دهه 80 و 90 تبیین شود، - ایسنا/خوزستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی، راهیان نور را از موثرترین برنامه های فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش برشمرد و گفت: اگر تمام مفاهیم و معارف دفاع مقدس برای دانش آموزان دهه 80 و 90 تبیین شود، بی شک در تربیت یک دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی موثر خواهد بود.

مجتبی باستان در آیین افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی که امروز (26 دی ماه) در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: راهیان نور دانش آموزی تا پایان فروردین ماه به دو صورت برگزار خواهد شد.

برگزاری حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود و جمع نخبگانی انجام می شود.

دانش آموزانی که در این اردوها حضور پیدا خواهند کرد، از بین فعالان اجتماعی، فرهنگی و علمی مدارس و تشکل های دانش آموزی استان ها انتخاب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای برگزاری راهیان نور در بستر فضای مجازی نیز با اعزام یک تیم پنج تا شش نفره به یادمان ها برنامه ضبط خواهد شد و از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور دانش آموزی از موثرترین برنامه های آموزش و پرورش است

راهیان نور دانش آموزی از موثرترین برنامه های آموزش و پرورش است