مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:552022-01-16اجتماعي

«واتس اپ» یکی از تهدیدهای آموزش مجازی است


رییس مرکز پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا، از پیام رسان های خارجی از جمله «واتس اپ» به عنوان یکی از تهدیدات حوزه آموزش مجازی نام برد.

- رییس مرکز پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا، از پیام رسان های خارجی از جمله واتس اپ به عنوان یکی از تهدیدات حوزه آموزش مجازی نام برد.

سرهنگ دوم علی محمد رجبی در دومین روز از پویش مردمی کودکان سایبری در گفتگو با در چند سال اخیر زندگی ما را در تمامی جهات ازجمله حوزه آموزش تحت تأثیر قرار داده و امروزه آموزش مجازی و یادگیری دیجیتال به عنوان یک منبع ضروری برای دانش آموزان و مدارس در سراسر جهان مورداستفاده قرار می گیرد.

وی به نوآوری و پدید آمدن یک مدل ترکیبی جدید در حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: آموزش مجازی به یک جز جدایی ناپذیر از آموزش مدارس بدل شده و ادغام فناوری اطلاعات در تسهیل آموزش و رشد کودکان در آینده تأثیرگذار خواهد بود.

رجبی ادامه داد: البته آموزش مجازی نیز مانند بسیاری از روش های تدریس مجموعه ای از نکات مثبت و منفی را در پی داشت و باید با درک این نکات مثبت و منفی، از ارائه راهبردهایی کارآمدتر برای آموزش به دانش آموزان اطمینان حاصل کنیم.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: در حال حاضر نسبت به سال های گذشته پیشرفت خوبی در زمینه آموزش کودکان سایبری داشتیم و پلیس ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«واتس اپ» یکی از تهدیدهای آموزش مجازی است

«واتس اپ» یکی از تهدیدهای آموزش مجازی است