مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:402022-01-16سياسي

پیش بینی 1000 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زنجان


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده مبلغ 1000 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهر زنجان طی دو سال آینده پیش بینی شده است.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده مبلغ 1000 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهر زنجان طی دو سال آینده پیش بینی شده است.

مصطفی طاهری ظهر امروز (26 دی ماه) در حاشیه بازدید از تاسیسات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهر زنجان، اظهار کرد: این اعتبار جزو مصوبات سفر رییس جمهور به استان زنجان بوده و دستور تخصیص آن توسط معاون اول رییس جمهور به وزیر نیرو صادر شده است.

وی افزود: اعتبار این طرح به ترتیب مبلغ 600 میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه، 200 میلیارد ریال توسط وزارت نیرو و 200 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استان در سال های 1401 و 1402 تامین می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کیفیت مناسب پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب زنجان، گفت: واحدهای صنعتی جدیدی که به زودی در زنجان استقرار می یابند، ملزم به استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب خواهند بود.

این مسئول تصریح کرد: در برابر استفاده از پساب، این واحدهای صنعتی می توانند در حوزه توسعه تاسیسات فاضلاب شهر زنجان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 1000 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زنجان

پیش بینی 1000 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زنجان