مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:102022-01-16سياسي

رشد هشت درصدی اقتصاد در راه است؟


نمایندگان بخش خصوصی با پرداختن به ابعادی از برنامه های دولت در لایحه بودجه سال آینده، هدف گذاری های صورت گرفته در این چارچوب را تحلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با تحویل لایحه بودجه سال 1401 در روزهای پایانی آذر به مجلس، نمایندگان بررسی ابعاد مختلف برنامه دولت برای سال آینده را آغاز کردند و سرانجام به کلیات آن رای مثبت دادند تا بررسی جزییات در کمیسیون های تخصصی آغاز شود.

با وجود آنکه سرنوشت مسائل کلانی مانند مذاکرات هسته ای فعلا نامشخص باقی مانده اما دولت در بودجه به برخی هدف گذاری های کلان خود برای سال آینده پرداخته و به نظر می رسد نگاهی مثبت به آینده دارد، موضوعی که از سوی نمایندگان بخش خصوصی نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

ابراهیم بهادرانی – مشاور عالی رییس اتاق بازرگانی تهران - با اشاره به اهداف مندرج در لایحه بودجه سال1401 مبنی بر رشد اقتصادی 8 درصد با تمرکز بر ارتقای بهره وری، تسهیل فضای کسب وکار، توسعه صادرات و ایجاد ثبات اقتصادی و همچنین اهدافی چون عدالت محوری و مبارزه با فساد، تغییر ساختار بودجه و تامین مالی اقتصاد گفت: بر اساس آنچه که در این لایحه قید شده، رشد اقتصادی 8 درصدی، قرار است به میزان 3.

5 درصد از محل افزایش بهره وری و 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد هشت درصدی اقتصاد در راه است؟

رشد هشت درصدی اقتصاد در راه است؟