مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:052022-01-16فرهنگي

جای پرداختن به دهه 60 در تئاتر ایران به شدت خالی است


نمایش هملت پشت کوهی به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از 18 دی ماه الی 4 بهمن ماه در پلاتو آفتاب بندرعباس همه روزه از ساعت 19 به اجرا در می آید و علاقه مندان برای خرید بلیط می توانند به آدرس  belitbnd.

- ایسنا/هرمزگان نمایش "هملت پشت کوهی" به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از 18 دی ماه الی 4 بهمن ماه در پلاتو آفتاب بندرعباس همه روزه از ساعت 19 به اجرا در می آید و علاقه مندان برای خرید بلیط می توانند به آدرس  belitbnd.

com مراجعه کنند.

نویسنده و کارگردان نمایش هملت پشت کوهی در گفت و گو با ایسنا، افزود: 5 تا 6 سالی است که از آخرین اجرای نمایشم در بندرعباس با نام آخرین انار دنیا می گذرد و با توجه به تعطیلی اجرا در دو سال همه گیری کرونا نتوانستم در زادگاهم کاری را به روی صحنه ببرم و موفق به اجرای نمایش خرچنگ خانگی در بندرعباس هم نشدم.

ابراهیم پشت کوهی با اشاره به اینکه همواره در ذهنم اجرا در بندرعباس وجود داشته و با توجه به اینکه اکثر بازیگران نمایش هملت پشت کوهی ساکن بندرعباس هستند، تصمیم گرفتم این اثر نقطه عزیمتش از بندرعباس باشد، اظهار کرد: هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در فروردین ماه این نمایش را در تئاتر شهر به روی صحنه ببرم و پس از آن در سایر شهرها به اجرای نمایش بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای پرداختن به دهه 60 در تئاتر ایران به شدت خالی است

جای پرداختن به دهه 60 در تئاتر ایران به شدت خالی است