مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:302022-01-16دانش

29 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اصغر کشت کار در پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه آموزش های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای 29 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی در گروه های آموزشی صنعت، - معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی از تصویب 29 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اصغر کشت کار در پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه آموزش های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای 29 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی در گروه های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برای 23 واحد متقاضی در 16 استان مختلف خبر داد و افزود: این دوره ها ظرفیت آموزش قریب به 2000 مهارت جوی واجد شرایط را دارند.

کشت کار اضافه کرد: متقاضیان اجرای این دوره ها علاوه بر مراکز آموزش علمی کاربردی، سایر مراکز و موسسات آموزشی برخوردار از استاندارد های لازم می باشند که به آن ها مجوز اجرای دوره اعطا شد.

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در پایان افزود: فهرست مجوز های صادره دوره های کوتاه مدت علمی کاربردی نشست که در جدول مشخص شده است، متعاقباً با صدور موافقت نامه رسمی به هر واحد استانی دانشگاه ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تصویب شد

29 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تصویب شد