مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:302022-01-15بين الملل

واشنگتن 18 سناریو در صورت حمله روسیه به اوکراین آماده کرده است


معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی بدون اشاره به جزییات، اعلام کرد که چنانچه روسیه به اوکراین حمله کند، واشنگتن در این رابطه 18 سناریو آماده اجرا دارد.

- به نقل از اسپوتنیک، ویکتوریا نولاند معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی امروز شنبه اعلام کرد که واشنگتن، در صورتی که روسیه تصمیم به حمله به اوکراین بگیرد، 18 سناریو آماده کرده است.

وی از توضیح دقیق درباره اینکه این سناریوها دقیقا چه هستند خودداری کرد، اما قول داد که واشنگتن و متحدانش آماده هستند در صورت اقدام تهاجمی روسیه، هزینه های زیادی را به روسیه تحمیل کنند.

نولاند در این باره افزود: خیلی ساده بگویم که اگر روسیه به هر شکلی این اقدام را انجام دهد، تعهد ما و مکالمه ای که با متحدانمان داریم، حول این مسئله است که خیلی سریع مسکو را متحمل زجر شدیدی نماییم.

معاون وزیر خارجه آمریکا همچنین در ادامه گفت که تحریم های خاص اعمال شده برضد روسیه توسط شرکای آمریکایی و اروپایی ممکن است متفاوت باشد.

وی توضیح داد که انجام برخی کارها برای اروپایی ها به آن آسانی که برای ایالات متحده است، نیست و همچنین بالعکس این مسئله نیز صادق است.

اظهارات فوق پس از آن بیان می شود که جن ساکی سخنگوی کاخ سفید نیز بدون ارائه هیچ مدرکی مدعی شده بود که ایالات متحده زمان تهاجم روسیه به اوکراین را تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن 18 سناریو در صورت حمله روسیه به اوکراین آماده کرده است

واشنگتن 18 سناریو در صورت حمله روسیه به اوکراین آماده کرده است