مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:152022-01-15سياسي

هیچ ضمانتی با نبود ولی فقیه برای اسلامی بودن نظام وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای محترم بلاد از حوزه های علمیه به عنوان پیش آهنگ انقلاب اسلامی برای اندیشه پردازی یاد و اظهار کرد: حلقه پیشتاز، گروه منسجم، بسیج  نیروهای اجتماعی، مدافع و پشتیبانی معنوی و مدیریتی انقلاب اسلامی و نظام بر دوش حوزه های علمیه و روحانیت راستین و متعهد است.

وی گفت: معتقدان به انقلاب اسلامی و در رأس آنها حوزه های علمیه و عالمان دینی وظیفه دارند که آفات و خطرات و مصادیق تضعیف نظام را به درستی بشناسند و سپس برای حفظ نظام اسلامی و مبارزه با آفات و عوامل تضعیف کننده هوشیارانه و با دقت به مبارزه برخیزند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: برای مبارزه با آفات و مصادیق تضعیف نظام باید عوامل و اقداماتی که اعتبار و منزلت نظام را می کاهد و موجودیت آن را به مخاطره می اندازد به خوبی شناسایی شوند.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: تبلیغ و یا هرگونه اقدام نظری و عملی که پایه های ایمانی مردم و کارگران نظام را نسبت به اسلام و نظام اسلامی را سست کند و باعث گسترش روحیه بی تفاوتی نسبت به نظام اسلامی شود از مصادیق تضعیف نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ضمانتی با نبود ولی فقیه برای اسلامی بودن نظام وجود ندارد

هیچ ضمانتی با نبود ولی فقیه برای اسلامی بودن نظام وجود ندارد