مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 09:252022-01-11اقتصادي

5 شهر اول خوزستان در توزیع نهاده های دامی کدامند؟


مدیر تعاون روستایی خوزستان با توجه به اینکه یکی از فعالیت های تعاون روستایی در طول سال تامین و توزیع انواع نهاده های دامی جهت تامین خوراک دام دامداران است، - طی برآوردها و در 9 ماهه سال جاری، 5 شهر اول استان خوزستان در تامین و توزیع انواع نهاده های دامی را معرفی کرد.

محمد امین معین راد در این باره اظهار کرد: شهرستان دشت آزادگان که دچار تنش آبی شدید شده بود با تامین و توزیع 31 هزار و 470 تن رتبه اول، شهرستان دزفول با تامین و توزیع 10 هزار و 744 تن رتبه دوم، شهرستان شوشتر با 8 هزار و 731 تن رتبه سوم، شهرستان شوش با 8 هزار و 366 تن رتبه چهارم و اندیمشک با 6 هزار و 200 تن رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با توجه به شرایط خشکسالی و تنش آبی، تامین و توزیع خوراک دام در بسیاری از شهرستان هایی که دامداری در آن ها رونق دارد، بخشی از وظایف تعاون روستایی خوزستان را تشکیل داده است.

معین راد تصریح کرد: از این رو تعاون روستایی خوزستان با بررسی های لازم و میزان دام موجود در هر شهرستان و همچنین شرایط خشکسالی اقدام به تامین و توزیع انواع نهاده های دامی در 9 ماهه سال جاری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام این مدیریت، وی عنوان کرد: در 9 ماهه سال 1400 تعاون روستایی موفق به توزیع جمعا 86 هزار و 246 تن خوراک دام در کل استان شده است، در حالی که میزان مصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهر اول خوزستان در توزیع نهاده های دامی کدامند؟

5 شهر اول خوزستان در توزیع نهاده های دامی کدامند؟