مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 03:352022-01-11بين الملل

افشاگری نیویورک تایمز از شکنجه ولیعهد سابق سعودی و محل نگهداری وی


روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از شکنجه ولیعهد سابق عربستان پس از بازداشتش در سال 2020 و نیز محل نگهداری از وی پرده برداشت.

- افشاگری "نیویورک تایمز" از شکنجه ولیعهد سابق سعودی و محل نگهداری وی روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" از شکنجه ولیعهد سابق عربستان پس از بازداشتش در سال 2020 و نیز محل نگهداری از وی پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه آمریکایی در گزارشی که به تازگی منتشر شده نوشت، محمد بن نایف، ولیعهد سابق عربستان پس از بازداشت در سال 2020 هدف شکنجه هایی از جمله آویزان کردن از سقف از مچ پا قرار گرفته بود.

نیویورک تایمز نوشت که مقامات ریاض بسمه بنت سعود شاهدخت سعودی را که از نوامبر 2019 بدون هیچ اتهامی به همراه دخترش سهود الشریف به دلیل انتقاد از پادشاه در بازداشت بود، آزاد کردند اما بسیاری از افراد برجسته از جمله اعضای خاندان حاکم و فعالان سعودی همچنان در زندان هستند.

این روزنامه به نقل از منابع نزدیک به زندانیان سعودی گزارش داده که این فهرست همچنان شامل گروهی از فعالان برجسته از جمله دو پسر ملک عبدالله، پادشاه سابق عربستان است و حتی گزارش هایی مبنی بر شکنجه آنها وجود دارد.

نیویورک تایمز نوشت: مشهورترین فرد در میان زندانیان، محمد بن نایف، ولیعهد سابق است که توسط محمد بن سلمان، در سال 2017 از قدرت برکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری نیویورک تایمز از شکنجه ولیعهد سابق سعودی و محل نگهداری وی

افشاگری نیویورک تایمز از شکنجه ولیعهد سابق سعودی و محل نگهداری وی