مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:452022-01-10اقتصادي

«خانواده خاص سن ایچ» برای آنها که به زندگی سالم اهمیت می دهند


برای اولین بار در کشور گروه محصولات ارزش افزوده «سن ایچ» با ویژگی هایی منحصر بفرد، برای خانواده ها و افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند و سبک زندگی سالم را دنبال می کنند، - برای اولین بار در کشور گروه محصولات ارزش افزوده سن ایچ با ویژگی هایی منحصر بفرد، برای خانواده ها و افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند و سبک زندگی سالم را دنبال می کنند، تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، برای اولین بار در کشور گروه محصولات ارزش افزوده سن ایچ با ویژگی هایی منحصر بفرد، برای خانواده ها و افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند و سبک زندگی سالم را دنبال می کنند، تولید و عرضه شده است.

شرکت عالیفرد با برند تجاری سن ایچ در ادامه برنامه های خود در واحد تحقیق و توسعه و با نیازسنجی از مشتریان و تغییر ذائقه و سلیقه آنها در سالیان اخیر، خانواده ای خاص از محصولات جدید خود را با ویژگی هایی منحصر بفرد روانه بازار کرده است.

چرا این خانواده خاص است؟ این گروه از محصولات ارزش افزوده که برای اولین بار در کشور عرضه می شود، برای خانواده ها و افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند و سبک زندگی سالم را دنبال می کنند طراحی و تولید شده تا تجربه ای متفاوت از طعم طبیعی آبمیوه ها، محصولات آنتی اکسیدان، غنی شده و ترکیب جدید میوه ها را همراه لحظات خاص خود کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانواده خاص سن ایچ» برای آنها که به زندگی سالم اهمیت می دهند

«خانواده خاص سن ایچ» برای آنها که به زندگی سالم اهمیت می دهند