مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:002022-01-10اقتصادي

اعطای زودتر از موعد تسهیلات نوسازی تاکسی های با فرسودگی بالا


ه گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محتشمی پور معاون فنی و بهره برداری با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد دو هزار و 846 متقاضی با استفاده از تسهیلات بانکی اقدام به نوسازی ناوگان فرسوده و تعداد 836 متقاضی نیز به صورت نقدی خودروی .

- معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از نوسازی بیش از 3500 تاکسی از ابتدای سال جاری خبر داد.

بـه گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محتشمی پور معاون فنی و بهره برداری با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد دو هزار و 846 متقاضی با استفاده از تسهیلات بانکی اقدام به نوسازی ناوگان فرسوده و تعداد 836 متقاضی نیز به صورت نقدی خودروی جایگزین خود را گرفته و طبق برنامه ریزی های صورت پذیرفته بیش از دو هزار و 100 متقاضی نیز پس از تکمیل پرونده بانکی خود تا پایان سال جاری و یا ابتدای سال آتی خودرو دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تاکسیرانان به دو شیوه نقدی و روش استفاده از تسهیلات 90 میلیون تومانی صندوق کار آفرینی امید می توانند نسبت به شروع فرآیند نوسازی خود اقدام کنند.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران با تشریح جزییات استفاده از طرح نقدی گفت: در این طرح متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه نوسازی ناوگان توسط شرکت ها در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای زودتر از موعد تسهیلات نوسازی تاکسی های با فرسودگی بالا

اعطای زودتر از موعد تسهیلات نوسازی تاکسی های با فرسودگی بالا