مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 05:502022-01-10اقتصادي

اعطای تسهیلات نوسازی تاکسی های با فرسودگی بالا زودتر از موعد مقرر


معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از نوسازی بیش از 3500 تاکسی از ابتدای سال جاری خبر داد.

- معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از نوسازی بیش از 3500 تاکسی از ابتدای سال جاری خبر داد.

بـه گزارش ایسنا، علی محتشمی پور معاون فنی و بهره برداری با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد دو هزار و 846 متقاضی با استفاده از تسهیلات بانکی اقدام به نوسازی ناوگان فرسوده و تعداد 836 متقاضی نیز به صورت نقدی خودروی جایگزین خود را گرفته و طبق برنامه ریزی های صورت پذیرفته بیش از دو هزار و 100 متقاضی نیز پس از تکمیل پرونده بانکی خود تا پایان سال جاری و یا ابتدای سال آتی خودرو دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تاکسیرانان به دو شیوه نقدی و روش استفاده از تسهیلات 90 میلیون تومانی صندوق کار آفرینی امید می توانند نسبت به شروع فرآیند نوسازی خود اقدام کنند.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران با تشریح جزییات استفاده از طرح نقدی گفت: در این طرح متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه نوسازی ناوگان توسط شرکت ها در دفاتر هماهنگی نسبت به ارائه درخواست خرید خودرو به صورت نقدی اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات نوسازی تاکسی های با فرسودگی بالا زودتر از موعد مقرر

اعطای تسهیلات نوسازی تاکسی های با فرسودگی بالا زودتر از موعد مقرر