مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 04:102022-01-09بين الملل

ژاپن کار نیروهای آمریکایی را سخت تر می کند


نخست وزیر ژاپن امروز (یکشنبه) در بحبوحه نگرانی ها از شیوع بیماری در پایگاه های آمریکایی و گسترش آن به جوامع محلی گفت، ایالات متحده با اعمال مقررات سفت و سخت تر کرونا در پایگاه هایش در این کشور موافقت کرده است.

- نخست وزیر ژاپن امروز (یکشنبه) در بحبوحه نگرانی ها از شیوع بیماری در پایگاه های آمریکایی و گسترش آن به جوامع محلی گفت، ایالات متحده با اعمال مقررات سفت و سخت تر کرونا در پایگاه هایش در این کشور موافقت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن در مناظره ای در شبکه تلویزیونی ان اچ کی گفت: ما از نظر اصولی با ایالات متحده توافق کرده ایم که خروج غیرضروری باید کنترل و ممنوع شود و اکنون در حال بحث در مورد جزییات آن هستیم.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، ژاپن بار دیگر در سه منطقه ای که میزبان پایگاه های ارتش آمریکاست، محدودیت های کرونایی وضع کرده است و این اولین بار است که چنین تدابیر کنترل اورژانسی از ماه سپتامبر وضع می شود.

به دنبال افزایش موارد ابتلا با سویه امیکرون کرونا، فرمانداران این مناطق درخواست کردند تا تدابیر جدی تری اتخاذ شود.

فومیو کیشیدا گفت: در جریان نشست مجازی روز جمعه میان وزیران دفاع و خارجه ایالات متحده و ژاپن و همچنین در نشست های دیگر، ما از ایالات متحده خواستیم تا به این نگرانی ها توجه و رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن کار نیروهای آمریکایی را سخت تر می کند

ژاپن کار نیروهای آمریکایی را سخت تر می کند