مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 19:002022-01-08بين الملل

همکاری ایران برای انتقال کمک های بشردوستانه هند به افغانستان


وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی همتای هندی از همکاری جمهوری اسلامی ایران برای انتقال کمک های بشردوستانه هند در قالب گندم، دارو و واکسن کرونا به افغانستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (شنبه) در تماس تلفنی سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در خصوص مهم ترین مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش از این وزیر خارجه هند در توییتی از تماس تلفنی با همتای ایرانی خبر داده و اعلام کرده بود که با امیرعبداللهیان درباره مشکلات ناشی از کرونا، بندر چابهار، افغانستان و موضوع هسته ای ایران گفتگو کرده است.

* تدابیر و همکاری ایران برای انتقال کمک های هند در قالب گندم، دارو و واکسن کرونا به افغانستان وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو در پاسخ به سوال وزیر امور خارجه هند در خصوص آخرین وضعیت مقابله با کرونا در ایران، با اشاره به روند خوب واکسیناسیون سراسری، روند مبارزه با کرونا در ایران را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: ما توانسته ایم شیوع ویروس را به خوبی کنترل کنیم و تا کنون 89 درصد مردم واکسینه شده و در حال دریافت دز سوم واکسن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ایران برای انتقال کمک های بشردوستانه هند به افغانستان

همکاری ایران برای انتقال کمک های بشردوستانه هند به افغانستان