مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:402022-01-08اقتصادي

وجود انگل در گوشت مرغ تکذیب شد/مردم نگران نباشند


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان یزد وجود نوعی انگل در گوشت مرغ عرضه شده در بازار را تکذیب کرد و گفت: مردم با خیال راحت مرغ ممهور به مهر دامپزشکی را مصرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، چندی پیش خبری مبنی بر وجود انگل در گوشت مرغ در فضای مجازی استان منتشر شد و به لحاظ روانی بار منفی زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است، به همین منظور به سراغ اداره کل دامپزشکی استان رفتیم با مسئولین امر در این خصوص گفت وگو کردیم.

دکتر هادی زارع زردینی، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان یزد در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: نظارت بهداشتی دامپزشکی در کل کشتارگاه های طیور به صورت مداوم برقرار است مردم نباید در خصوص وجود انگل در گوشت مرغ نگرانی داشته باشند.

وی افزود: مردم با اطمینان خاطر گوشت مرغ ممهور به مهر دامپزشکی را مصرف کنند و هیچ نوع دغدغه خاطری در این خصوص نداشته باشند.

علی رمضان زاده، مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد نیز در این باره اظهار کرد: با توجه به این که کشتار مرغ در استان یزد شبها انجام می شود از مراحل اولیه ورود محموله مرغ به کشتارگاه تا بسته بندی و انتقال آن به سردخانه همگی زیر نظر مستقیم مسئولین فنی و دکتر دامپزشک انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود انگل در گوشت مرغ تکذیب شد/مردم نگران نباشند

وجود انگل در گوشت مرغ تکذیب شد/مردم نگران نباشند