مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:002022-01-08ورزشي

پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش شد


رییس پیشین فدراسیون تکواندو که در انتخابات هفته گذشته در رقابت با هادی ساعی شکست خورد، حالا نفر دوم ورزش کشور شده است! - وزیر ورزش و جوانان طی حکمی سیدمحمد پولادگر را به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، رییس پیشین فدراسیون تکواندو که در انتخابات هفته گذشته در رقابت با هادی ساعی شکست خورد، حالا نفر دوم ورزش کشور شده است! پولادگر جای مهدی علی نژاد را خواهد گرفت که ما گذشته از سمتش استعفا کرد.

به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در حکم صادر شده از سوی حمید سجادی آمده است: جناب آقای سیدمحمد پولادگرنظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای منصوب می شوید.

با توجه به منویات الهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و تاکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، از جنابعالی انتظار می رود باتوجه ویژه به قانوان اهداف و وظایف وزارت متبوع، در رعایت اصول عدالت محوری ، انقلابی گری ، مردم داری ، پاکدستی و فسادستیزی و قانون مداری دولت سیزدهم در سازماندهی امور فدراسیون ها، هیات های ورزشی و باشگاه های ورزشی موجبات ارتقاع سطح کمی و کیفی فعالیت های ورزشکاران، مربیان و خصوصا قهرمانان را در عرصه های ملی، آسیایی و جهانی را فراهم نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش شد

پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش شد