مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:452022-01-08اقتصادي

بلیت پرواز سوریه 8.5 میلیون تومان!/ کاروان های غیرمجاز از کجا حمایت می شوند؟


در حالی که سازمان حج و زیارت هزینه سفر به سوریه را به زیر 10 میلیون تومان کاهش داده است، برخی از افراد با راه اندازی کاروان غیرمجاز بدون درنظر گرفتن امنیت زائران، - حرم بارانی عمه سادات سود بیش از یک میلیون تومانی دلالان از بلیت پرواز زائران سوریه این امر در حالی است که با پیگیری خبرگزاری فارس و تماس با دفتر نمایندگی پرواز اجنحهالشام در تهران، مسؤول این پرواز، هزینه بلیت رفت و بازگشت برای سفر زیارتی به سوریه را هفت میلیون و 354 هزار تومان اعلام می کند و می گوید: ما فقط بلیت سوریه را می فروشیم، اما با توجه به اینکه باید اسامی افراد در گیت پرواز از سوی برخی از نهادها تایید شود، ما تضمینی برای عبور از گیت نمی دهیم و در صورتی که امکان ورود به پرواز را نداشته باشند، ما مسؤولیتی نمی پذیریم و هزینه بلیت پرواز هم قابل استرداد نیست.

بر همین اساس، به نظر می رسد که افراد سودجو فقط برای پرواز و تایید اسامی زائران بیش از یک میلیون تومان بیشتر از زائران طلب می کنند.

این امر در حالی است که سفر رسمی به سوریه با شرکت هواپیمایی داخلی با هزینه حدود چهار میلیون و 600 هزار تومان انجام می شود.

چه افراد یا نهادهایی حامی کاروان های غیرمجاز سوریه هستند؟ اکنون با توجه به اینکه همچنان برای سفر به سوریه، باید اسامی زائران به تایید برخی از نهادها برسد و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت پرواز سوریه 8.5 میلیون تومان!/ کاروان های غیرمجاز از کجا حمایت می شوند؟

بلیت پرواز سوریه 8.5 میلیون تومان!/ کاروان های غیرمجاز از کجا حمایت می شوند؟