مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 20:552022-01-07فناوري

کلاب هاوس در وب قابل دسترس شد


شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس که تاکنون تنها برای دستگاههای iOS و اندروید از طریق اپلیکیشن رسمی قابل دسترس بود، سرانجام به وب توسعه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلاب هاوس در توییتر تایید کرد در حال آزمایش گزینه اشتراک گذاری جدیدی است که به کاربران امکان می دهد یک اتاق زنده را علاوه بر کاربران کلاب هاوس با کاربران در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند.

هنگامی که کاربران لینک یک اتاق زنده را به اشتراک می گذارند، افراد حتی اگر حساب کلاب هاوس نداشته باشند، می توانند از طریق یک مرورگر وب به آن دسترسی پیدا کنند.

با این حال فعلا این قابلیت تنها برای گوش کردن عمل می کند و کاربران نمی توانند از طریق وب به گفت و گوها در یک اتاق کلاب هاوس ملحق شوند.

طبق اعلام کلاب هاوس، بعضی از اتاقها برای بازپخش (Replay) موجود خواهند بود.

اگرچه این قابلیت برای محبوبیت بیشتر کلاب هاوس قطعا مهم است اما شاید عرضه آن دیرهنگام باشد زیرا کلاب هاوس در حال از دست دادن محبوبیتش در برابر رقیبانی مانند Twitter Spaces است که در iOS، اندروید و وب قابل دسترس است.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی 9to5mac، در واقع Twitter Spaces پشتیبانی وب را چند ماه پیش اضافه کرد و نسخه اندرویدی آن خیلی زودتر از کلاب هاوس منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاب هاوس در وب قابل دسترس شد

کلاب هاوس در وب قابل دسترس شد