مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:002022-01-05سياسي

عضو کمیسیون امنیت ملی: هیئت ایرانی هیچ ضرب الاجلی در مذاکرات ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عمویی در مورد تعیین ضرب الاجل غرب در مذاکرات هسته ای گفت:موضوع ضرب الاجل در مذاکرات از دیدگاه ما یک موضوع ساختگی است، - ابوالفضل عمویی با بیان اینکه هیئت ایرانی هیچ ضرب الاجلی در مذاکرات ندارد، گفت: اروپا باید تغییر رویکرد دهد تا مسیر مذاکرات سریع تر پیش برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عمویی در مورد تعیین ضرب الاجل غرب در مذاکرات هسته ای گفت:موضوع ضرب الاجل در مذاکرات از دیدگاه ما یک موضوع ساختگی است، واقعیت این است که اخلال در روند اجرایی توافق برجام را طرف آمریکایی آغاز کرد و هنوز هم در همان مسیر حرکت می کند و علیرغم اینکه اعتراف کردند که سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی شکست خورده، اما هنوز تحریم ها را علیه ایران حفظ کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: مردم ما از سال 2018 با خروج آمریکا از توافق برجام و بعد از آن اعمال تحریم های بیشتر، فشار اقتصادی را تحمل کردند، اما هیچ کس حاضر نبود برای حذف این فشار ضرب الاجلی تعیین کند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه از دیدگاه ایران در این مذاکرات ضرب الاجلی وجود ندارد گفت: منافع ملی مردم ایران، خط قرمز مذاکرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون امنیت ملی: هیئت ایرانی هیچ ضرب الاجلی در مذاکرات ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی: هیئت ایرانی هیچ ضرب الاجلی در مذاکرات ندارد